Leer ons kennen/FAQ

Allereerst - blij dat je jezelf hier hebt gevonden!

Waarom hebben we een pagina met veelgestelde vragen?

Omdat we geen fysieke winkel zijn waar we hallo kunnen komen zeggen en je ter plaatse kunnen helpen, moeten we je ondersteunen en helpen met zoveel mogelijk informatie, zodat je het gevoel hebt dat je onze producten kent, hoe ze werken en over ons als bedrijf. Bedenk eens hoeveel gemakkelijker het zou zijn geweest om persoonlijk hallo te zeggen, maar we kunnen digitaal hallo zeggen, Hé! Hieronder vindt u enkele van uw meest gestelde vragen!

Waar worden uw producten gegraveerd?

Ons kantoor is gevestigd in het centrum van Stockholm, en daar worden alle producten met de hand gegraveerd door onze fantastische medewerkers. We zijn een mooi stel, sommigen van jullie hebben ons waarschijnlijk ontmoet als je ervoor koos om je product op te halen in Stockholm.

Hoeveel mensen werken er bij Sign of Sweden?

In totaal zijn we met 8 mensen die met Sign werken, binnenkort hebben we er meer, echt leuk!

Hoe weet ik welke maat bedrukking ik wil? 24 punten of 36 punten?

Iedereen denkt natuurlijk anders, maar 80% neemt het kleinere lettertype, namelijk 24pts. Als u een afdruk langer dan twee letters wilt graveren, raden we het kleinere lettertype aan. Als je bijvoorbeeld NF wilt schrijven, raden we het grotere lettertype aan. Maar de keuze is natuurlijk aan u.

Hoe wordt een schelp gegraveerd?

Om een schelp te graveren, doen we dit . In ons pand in Stockholm hebben we onze drukkerij, waar we alle producten helemaal opnieuw maken. We gebruiken een machine die wordt verwarmd tot 100 graden. Als de machine warm is, plaatsen we de door u gekozen letters in de machine en halen we de te gebruiken folie eruit, goud, zilver of rosé. Vervolgens plaatsen we het product onder de machine en drukken we de door jou gekozen druk, gebruikmakend van de warmte van de machine. Dit is een nauwgezet proces, waarbij 100% met de hand wordt gedaan. Wij versturen niets dat niet van de hoogste kwaliteit is! Is het niet netjes of scheef, dan halen we een nieuw product op. Je krijgt het beste.

Wat betreft uw schelpen, zijn ze veganistisch ?

Ja! Ze zijn veganistisch . Bij alle producten staat hieronder een omschrijving waar je meer kunt lezen over de specifieke mobiele dekking.

Als ik 2 voor 1 wil kopen, hoe werkt dat dan? Heb ik een code nodig?

Nee, plaats twee producten bij het afrekenen, en de korting wordt automatisch verrekend in de laatste stap van het afrekenen. Super glad!

Als ik een code heb vergeten in te voeren, kan ik deze dan achteraf invoeren?

Nee, helaas is dit omdat er meestal een beperkt aantal codes is, dus de code kan niet op voorraad zijn als deze niet werkt. We kunnen achteraf ook geen 2 voor 1 optellen, maar we maken altijd een goede deal als je contact met ons opneemt!

Als ik een telefoonmodel niet kan vinden op de website, heb je die dan niet?

mail ons en vraag het, of chat met ons. Het kan zijn dat hij er maar tijdelijk uit is. Neem contact op!

Waar is mijn bestelling?

Onze producten met gravure worden op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur in ons kantoor in Stockholm vervaardigd , dus als u in het weekend bestelt, duurt het een extra dag. Alle gravures worden vooraf gedaan en we willen zo nauwkeurig mogelijk zijn. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met het bestelnummer (soms belandt deze helaas in de prullenbak).

Ik wil mijn producten retourneren.

Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht mogen de goederen niet bedrukt, metalen letters of anderszins gepersonaliseerd zijn, indien deze gepersonaliseerd zijn is het herroepingsrecht niet van toepassing, dit omdat wij ze niet aan iemand anders kunnen verkopen. Het is in overeenstemming met de Zweedse consumentenwetgeving. Als de producten niet gepersonaliseerd zijn, stuur je goederen dan naar het onderstaande adres , voeg een briefje toe met het bestelnummer of gebruik ons retourformulier. We sturen u een e-mail wanneer uw product is ontvangen.
Sign of Sweden
Observatoriegatan 511329 Stockholm*Helaas kunnen we geen pakketten/brieven accepteren die persoonlijk moeten worden opgehaald.

Wat betekenen hoofdletters/kleine letters? Lettertypegrootte?

We drukken alle producten in hoofdletters, oftewel "hoofdletters". Als u bijvoorbeeld Zoe typt, wordt de afdruk ZOE. We hebben twee verschillende groottes van de tekst, 24pts en 36pts, wat de werkelijke grootte van het lettertype is. 24 is kleiner en 36 is groter. De meeste mensen kiezen voor het kleinere lettertype.

Kan ik kiezen zonder gravure?

Ja! Laat het veld leeg, we zullen niet graveren.


Hoe wordt mijn product verpakt? Verpakking?

Alle producten worden geleverd in een recyclebare stofzak met het SIGN OF SWEDEN-logo erop. Stijlvol en netjes, perfect om cadeau te geven.

Beschermt de case ook het scherm?

Ja! 360 graden bescherming, beschermt zowel de achterkant als de voorkant van de telefoon. Ideaal bij een ongeval.

Hoe ziet de binnenkant van de schaal eruit?

De case heeft een zachte binnenkant om je telefoon te beschermen tegen krassen en stoten.

Hoe schrijf ik een emoji ?

Onder elk product staat informatie over wat er ingevuld moet worden, in de productinformatie. Let op haakjes! Bijvoorbeeld: Hart = (H)

Werkt de schaal met een oplaadplaat ?

Ja!

Mijn product is kapot

Euh dan! Het is helemaal niet leuk als dat gebeurt. We zullen je natuurlijk proberen te helpen, om het soepeler te laten verlopen, stuur je een foto van het probleem en je bestelnummer naar [email protected] en de klantenservice zal je antwoorden. Houd er rekening mee dat we niet kunnen vervangen wat verslijt tijdens normale slijtage.

Nu hopen we dat we uw vragen hebben beantwoord, anders neemt u contact met ons op. Prettige dag! // Teken van Zweden bende via Ella.